Concurs proiecte Muzeu

ANUNȚ privind organizarea concursului de proiecte de management pentru ocuparea funcţiei de Director / Manager al Muzeului judeţean Buzău

 În temeiul prevederilor Ordonanţei de Urgenţă nr. 189/2008 privind managementul instituţiilor publice de cultură, aprobată cu modificări şi completări de Legea nr. 269/2009, cu modificările și completările ulterioare şi al Hotărârii Guvernului nr. 1301/2009, Consiliul judeţean Buzău organizează concurs de proiecte de management pentru ocuparea funcţiei de Director / Manager al Muzeului județean Buzău.

Concursul se va desfăşura la sediul Consiliului judeţean Buzău,  B-dul Nicolae Bălcescu nr. 48, Municipiul Buzău, conform următorului calendar:

  • 16.10.2017 – data limită pentru depunerea dosarelor de concurs şi a proiectelor de management de către candidați;
  • 25 – 26.10.2017 – selecţia dosarelor şi afişarea rezultatelor;
  • 30.10.2017 – data limită pentru analiza proiectelor de management şi comunicarea rezultatelor – prima etapă;
  • 06.11.2017 – susţinerea proiectelor de management în cadrul interviului înregistrat audio – a doua etapă.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Serviciul resurse umane și management unități sanitare din cadrul Consiliului județean Buzău, telefon: 0238/713697 sau 0238/414112, int.134

Condiții de participare și Bibliografie

Regulamentul de organizare și desfășurare a consursului de proiecte și Caietul de obiective