În atenția operatorilor de transport marfă
Documentele necesare obținerii Autorizației Speciale de Transport (AST) pentru drumurile județene
În conformitate cu prevederile O.G. nr.43/1997 și cele ale Ordinului Ministerului Transportului, Ministerului Dezvoltării Regionale și Administrației Publice, Ministerului Afacerilor Interne nr.1236/6509/126/2018 precum și Hotărârea Consiliului Județean Buzău nr.38/2019 privind circulația pe drumurile publice cu depășirea maselor și/sau dimensiunilor maxime admise, vă punem la dispoziție lista cu documentele necesare eliberării Autorizației Speciale de Transport (AST) :
a. cerere, conform modelului;
b. certificat de înregistrare la oficiul registrului comerțului, în copie;
c. copie de pe documentele aflate la bordul vehiculului din care să rezulte greutatea/gabaritul acestuia;
d. codul fiscal, în copie;
e. numărul de autovehicule pentru care se solicită autorizarea, cu specificarea numerelor de înmatriculare ale acestora, la care se anexează copie de pe certificatul de înmatriculare, cartea de identitate a vehiculelor, precum și de pe dovada efectuării inspecției tehnice;
f. copie conformă a licenței comunitare;
g. copie licență comunitară;
h. copie a documentului de plată al tarifului suplimentar de utilizare a drumurilor de interes județean stabilit prin hotărârea Consiliului Județean Buzău;
i. copie a documentului de plată pentru emiterea autorizației speciale, stabilită prin hotărârea Consiliului Județean Buzău.
Contact:
Biroul de Transport Public
Mail: transport.persoane@cjbuzau.ro
Telefon: 0732.555 .651