Concurs 20.11.2024

Consiliul judeţean Buzău, cu sediul în municipiul Buzău, bld. Nicolae Bălcescu, nr. 48, județul Buzău organizează examen de promovare în grad profesional imediat superior celui deținut a unor funcţionari publici de execuție din cadrul aparatului de specialitate al Consiliului judeţean Buzău pentru următoarele funcții publice:

  • consilier, clasa I, grad profesional principal la Serviciul buget, impozite, taxe, evidenţă patrimoniu şi monitorizare unităţi subordonate, Direcția economică;
  • consilier juridic, clasa I, grad profesional principal la compartimentul autorizații, avize, documentații și bază de date în infrastructura rutieră, Direcția pentru administrarea patrimoniului și investiții;
  • inspector, clasa I, gradul profesional superior la Compartimentul disciplina în construcții, Direcția pentru amenajarea teritoriului și urbanism;
  • consilier, clasa I, grad profesional principal la Serviciul resurse umane şi management unităţi sanitare.

Examenul se va desfăşura la sediul Consiliului Judeţean Buzău, bld. Nicolae Bălcescu, nr. 48, după cum urmează:

–  verificarea eligibilității candidaților: 12-18.11.2024;

–  proba scrisă: 20.11.2024, ora 1200;

–  proba interviu: în termen de maxim 8 zile lucrătoare de la data afişării rezultatului la proba   scrisă (data, ora şi locul susţinerii probei interviu se afişează odată cu rezultatele la proba scrisă).

Dosarele de înscriere ale candidaţilor se depun în termen de 20 de zile de la data afişării, respectiv până la data de 11.11.2024 (inclusiv) la Serviciul resurse umane şi management unităţi sanitare din cadrul aparatului de specialitate al Consiliului judeţean Buzău.

Pentru participarea la examen funcţionarii publici trebuie să îndeplinească cumulativ   următoarele condiţii:

  • să aibă cel puţin 3 ani vechime în gradul profesional al funcţiei publice din care promovează;
  • să fi obţinut cel puţin calificativul „bine“ la evaluarea performanţelor individuale în ultimii 2 ani de activitate;
  • să nu aibă o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile Codului administrativ.

Dosarele candidaţilor trebuie să cuprindă în mod obligatoriu următoarele documente:

  • formularul de înscriere;
  • adeverință de vechime în gradul profesional al funcției publice din care promovează eliberată de Serviciul resurse umane şi management unităţi sanitare;
  • copii de pe rapoartele de evaluare a performanțelor profesionale individuale din ultimii 2 ani de activitate;
  • adeverinţă eliberată de Serviciul resurse umane şi management unităţi sanitare în vederea atestării situaţiei disciplinare a funcţionarului public, în care se menţionează expres dacă acestuia i-a fost aplicată o sancţiune disciplinară, care să nu fi fost radiată.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Serviciul resurse umane şi management unităţi sanitare din cadrul aparatului de specialitate al Consiliului judeţean Buzău, camera 75, la secretarul comisiei de concurs, sau la numărul telefon 0238/414112 int. 102.

Condiții de participare și bibliografie concurs de promovare