Consiliul judeţean Buzău, cu sediul în municipiul Buzău, bld. Nicolae Bălcescu, nr. 48, județul Buzău organizează examen de promovare în grad profesional
imediat superior celui deținut a unor funcţionari publici de execuție din cadrul aparatului de specialitate al Consiliului judeţean Buzău pentru următoarele funcții publice:
- consilier, clasa I, grad profesional superior la Serviciul managementul documentelor și relații publice, Direcția juridică și administrație publică locală;
- consilier, clasa I, grad profesional superior la Serviciul salarizare, monitorizare cheltuieli de personal, Direcția economică;
- consilier, clasa I, grad profesional superior la compartimentul unitatea județeană de monitorizare a serviciilor publice și de mediu, Direcția pentru administrarea patrimoniului și investiții;
- consilier, clasa I, grad profesional superior la compartimentul strategii, programe, prognoze și dezvoltare rurală, Direcția de dezvoltare regională;
- inspector, clasa I, grad profesional superior la compartimentul strategii, programe, prognoze și dezvoltare rurală, Direcția de dezvoltare regională.
Examenul se va desfăşura la sediul Consiliului Judeţean Buzău, bld. Nicolae Bălcescu, nr. 48, după cum urmează:
– selecția dosarelor: 13-19.07.2023;
– proba scrisă: 24.07.2023, ora 1000;
– proba interviu: 27.07.2023, ora 1000.
Examenul se organizează conform prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ – Partea a VIa, Titlul II; Partea a IXa art. 618, alin. (22), cu modificările şi completările ulterioare şi ale Hotărârii Guvernului nr. 611/2008, cu modificările şi completările ulterioare.
Dosarele de înscriere ale candidaţilor se depun în termen de 20 de zile de la data afişării, respectiv până la data de 12.07.2023 (inclusiv) la Serviciul resurse umane şi management unităţi sanitare din cadrul aparatului de specialitate al Consiliului judeţean Buzău.
Pentru participarea la examen funcţionarii publici trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii:
- să aibă cel puţin 3 ani vechime în gradul profesional al funcţiei publice din care promovează;
- să fi obţinut cel puţin calificativul „bine“ la evaluarea performanţelor individuale în ultimii 2 ani de activitate;
- să nu aibă o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile Codului administrativ.
Dosarele candidaţilor trebuie să cuprindă în mod obligatoriu următoarele documente:
- formularul de înscriere;
- adeverință de vechime în gradul profesional al funcției publice din care promovează eliberată de Serviciul resurse umane şi management unităţi sanitare;
- copii de pe rapoartele de evaluare a performanțelor profesionale individuale din ultimii 2 ani de activitate;
- adeverinţă eliberată de Serviciul resurse umane şi management unităţi sanitare în vederea atestării situaţiei disciplinare a funcţionarului public, în care se menţionează expres dacă acestuia i-a fost aplicată o sancţiune disciplinară, care să nu fi fost radiată.
Relaţii suplimentare se pot obţine la Serviciul resurse umane şi management unităţi sanitare din cadrul aparatului de specialitate al Consiliului judeţean Buzău, camera 75, la secretarul comisiei de concurs, sau la numărul telefon 0238/414112 int. 102.