Concurs 02.12.2025

Consiliul judeţean Buzău, cu sediul în municipiul Buzău, bld. Nicolae Bălcescu, nr. 48, județul Buzău organizează concurs de promovare pentru ocuparea unei funcţii publice de conducere unice vacante din cadrul aparatului de specialitate al Consiliului judeţean Buzău, pe perioadă nedeterminată, de „şef serviciu, gradul II” la Serviciul resurse umane și management unități sanitare, cu normă întreagă de muncă, de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână.   

Condiţiile de desfăşurare a concursului sunt:

  • verificarea eligibilității candidaților se va face în perioada 19-25.11.2025;
  • sustinere proba scrisă în data de 12.2025 ora 1200 la sediul Consiliului judeţean Buzău, Bdul N. Bălcescu nr. 48, Buzău;
  • susţinere interviu într-un termen de maximum 8 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise, doar pentru candidaţii care au obţinut un punctaj minim de 70 puncte la proba scrisă. Data şi ora susţinerii interviului se afişează obligatoriu odată cu rezultatele la proba scrisă.       

Condiţiile de participare la concurs şi bibliografia şi tematica stabilite se afişează la sediul şi pe site-ul Consiliului judeţean Buzău – www.cjbuzau.ro.

Condiţii de participare la concursul de promovare pentru ocuparea funcţiei publice de conducere vacantă sunt:

  • să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice de conducere: minimum 5 ani, potrivit prevederilor art. 468 alin. (2) lit. “a” din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental ştiinţe sociale, ramura de ştiinţă – ştiinţe economice, domeniul de licenţă economie/finanțe/management;
  • studii universitare de master absolvite cu diplomă în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diploma echivalentă conform prevederilor art. 57, alin. (2) din Legea nr. 199/2023;
  • să nu aibă o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile Codului administrativ.

În vederea participării la concurs, candidaţii depun dosarul de concurs începând cu data de 30.10.2025 până în data de 18.11.2025 (inclusiv), ora 1630, care trebuie să conţină, în mod obligatoriu, următoarele documentele:

  • formularul de înscriere pus la dispoziţie candidaţilor prin secretarul comisiei de concurs;
  • curriculum vitae, modelul comun european;
  • copia actului de identitate;
  • copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
  • copie a diplomei de master în domeniul administrației publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice, după caz, în situaţia în care diploma de absolvire sau de licenţă a candidatului nu este echivalentă cu diploma de studii universitare de master în specialitate, conform prevederilor art. 57, alin. (2) din Legea nr. 199/2023, cu modificările şi completările ulterioare;
  • copia carnetului de muncă sau, după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
  • cazierul administrativ.

Copiile de pe actele solicitate se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.  

Dosarul de concurs se poate depune personal de către candidat la sediul Consiliului judeţean Buzău– Serviciul resurse umane şi management unităţi sanitare, cam. 75, et. II, se poate transmite prin intermediul unui serviciu de curierat sau se poate transmite în format electronic, la adresa de e-mail cjbuzau@cjbuzau.ro. Dosarelor de concurs transmise de candidaţi la adresa de e-mail cjbuzau@cjbuzau.ro după terminarea programului de lucru, dar în perioada de depunere a dosarelor de concurs, li se atribuie număr de înregistrare în ziua lucrătoare următoare, iar dosarul de concurs este considerat ca fiind depus în termen. Documentele care constituie dosarul de concurs se depun în copie, cu obligaţia candidatului de a prezenta secretarului comisiei de concurs originalele acestor documente, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, până cel târziu la data desfăşurării probei interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcţia publică în cazul promovării concursului.

Condiții de participare și bibliografie concurs 02.12.2025

Formular de înscriere